miercuri, 2 noiembrie 2016

Versuri Mihai Eminescu

Astazi imi dedic putin timp pentru promovare.
 

  La scoala invatam si mi se pareau negre zilele sa comentam atat de mult o poezie... Astazi voi comenta eu pe scurt poezia lui Eminescu "De-as avea...".

   Este vorba despre o melodie pe care am auzit-o abia la 10 luni dupa lansare si nu inteleg de ce nu are parte de mai multa promovare. Dragii mei eu ascult orice, absolut orice prostie, fiindca e muzica, ne distreaza, dar melodia aceasta...ma face sa ma simt intr-o lume inalta! M-a intors intr-un timp in care eu nu am trait, sau poate am trait in alta viata, m-a pus sa vad cu alti ochi poezia, sa vad cu alti ochi iubirea dintre Eminescu si Veronica.


  Deci acesti oameni(care sunt scrisi la sfarsit) au facut o minunatie. Versurile lui Eminescu puse intr-o interpretare si un videoclip de iti intra in oase! Jur!
 Va multumesc mult pentru astfel de melodie, la cat mai multe.

SHARE si voi, merita mai multi oameni sa afle de astfel de muzica.

Niciun comentariu: