duminică, 7 iulie 2013

Revin cu ganduri

A trecut mult timp...





A trecut mult timp de cand nu am mai postat ceva pe blog. Doar cand eram in trecere , reciteam si zambeam.
   Pot sa spun ca eram copil, acum am trecut de adolescenta...am trecut prin multe ..Haha si zambesc cand vad cum scriam despre fiecare baiat la care tineam ... cum puteam sa am incredere in iubirea unui om doar daca imi zambea? :)) Acum am o relatie de foarte mult timp , nu mai e ca inainte , nu mai e copilarie.
   Sa va spun sincer dintre toti la care m-am gandit pe blog , doar cu unul singur mai tin legatura ! "Baiatul cu ochelari!"  :)) si este prietenul meu cel mai bun , ciudata situatie.
   


Uneori as vrea s-astern in scris,sentimente ce inca sunt de nedescris..dar totul mi se pare-atat de greu si nu gasesc cuvinte pentru a descrie ce e in sufletul meu.Si stiu ca orice-as spune,tot nu ar fi de-ajuns..cuvintele raman doar ganduri,ce vor fi uitate-n timp.Sunt doar cuvinte,simple cuvinte..poti alege sa le crezi,sau sa lasi sa fie..inghitite de-univers









Iar intr-o buna zi intalnesti o persoana si viata ta este schimbata.Pentru todeauna