marți, 1 mai 2012

Inger si demon

Numeste-ma demon,
Aseara am facut un inger sa planga
A nushtu' cata oara nu stiu... ce mi se-ntampla
Si inca ...mai visez
Cand fumez
Si beau si vreau sa ne fie bine...
Dar simt ca nu te mai pot tine langa mine
Si te-nteleg sau macar incerc sa ma prefac.
Stiu ca te-ai saturat s-auzi mereu "imi pare rau" n`am sa mai fac
Dar asta sunt,
Probabil asa o sa fiu si peste ani
Sti bine ca intre mine si tine n-a fost niciodata vorba de bani
Era doar vorba ca intr-o zi o sa ma schimb
Sio sa ma maturizez
Ca o sa devin respinsabil
Si`o sa incep sa ma gandesc
La viitor ,la sanatate, la munca la casa la noi
La tot ce ne-a legat odata si la tot ce ne-am dorit amandoi
Atat de mult, nu-mi vine sa cred cat timp a trecut
Prin catre am trecut ,si mai ales prin cate-ai trecut...
De cand ne-am cunoscut ma-ntreb de ce destinul a decis sa ne-ntalnim
Si apoi, ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferim
De ce inca ne mai iubim? De ce mai spun ce spun acum?
si la ce bun cand las in urma numai scrum?
Si fum si tu pleci pe alt drum?
De ce n-am reusit sa fiu ce mi-am dorit de mic sa fiu?
De ce n-avem un fiu? Si mai ales de ce mai sunt inca viu?
Cand stiu ca inima mea ea a ta si ca tu n-ai sa mai fi a mea
Si mai ales cand stiu ca n`o sa mai pot iubi pe-altcineva
Nimeni Altu' cu Faibox - Inger Si Demon


Mi-e dor de el,de baiatul acela cu "ochelarii".Imi pare rau ca nu am apreciat ceea ce simti tu.
Asa suntem noi oamenii face greseli.


Daca vezi postul contacteaza-ma,macar sa stiu ce mai faci,cum esti ,cum te simti.




6 comentarii:

Roxanna spunea...

Foarte patrunzatoare piesa, mi-a placut inca de cand a aparut.
E greu... e greu cand facem rau si timpul nu se-ntoarce.
Ai grija de tine.

Anonim spunea...

....Superbb

crisego spunea...

e piesa mea preferata de cand a aparut...2007 parca..ceva de genu ... Nimeni Altu' e preferatul meu, din Romania:) Un adevarat poet!

ahi spunea...

Te-am contactat pe mess:)

ah1 spunea...

Fara :) :D

Little leisure spunea...

:))))) hahaa in sfarsit!