marți, 27 martie 2012

Viata mea e ca un fir

Cata putere sa-mi dai Doamne?


 Dacă m-aș naște încă odată tot pe tine te-aș căuta în univers.Și am să te aștept viața toată,dacă e nevoie.Am să te caut într-un univers paralel.




 Ești nebun,vagabont,întreci limitele vieții...și toată lumea te știe așa,dar pentru mine pari perfect,perfect cu imperfecțiuni.Și eu...eu,doar eu știu latura ta cealaltă sensibilă,eu am văzut lacrimile tale,și-mi pare rău că te-am făcut să plângi.
 
 
 
 Și tu mi-ai spus ca să am încredere în tine,dacă mă dezamăgești și tu,s-ar putea să-l iau la șuturi pe următorul care îmi va spune să am încredere în el!
  Pentru că 
Cine te iubește cu adevărat, nu îți spune o poveste, te face să o trăiești !


Un comentariu:

©Ramonaa ‹з spunea...

Wow.. chiar asta seamana cu povestea mea de iubire .