duminică, 29 ianuarie 2012

Orgoliu

Orgoliu
Hmmm, credeti ca acest orgoliu ar avea sanse sa distruga o relatie?
Eu una cred ca ar avea sanse,dar depinde si de aceea persoana care detine acest orgoliu .
Ce sfaturi as putea da eu...asa ca o adolescenta nu stiu daca ajuta sau am dreptate,dar daca placi o persoana sau chiar o iubesti,nu lasa orgoliu in fata sentimentelor,fiindca te invingi singur.Dai la o parte persoane dragi pentru ogoliu.Si acum as vrea sa fiu clara,sa nu credeti ca vorbesc de relatiile de prietenie(cu toate ca si aici se gasesc cazuri),dar vreau sa vorbesc strict de relatiile de iubire.
Daca chiar vrei sa iubesti o persoana,atunci cand vrei asta,treci cu vederea multe lucruri.Asa cum am facut eu in cazul meu de iubire.
Stiti?Chiar vreau sa fie el acest cineva care ramane langa mine si eu langa el,umarul acela pe care sa te odihnesti mereu,si da trec cu vederea multe.Nu stiu de ce...dar imi este drag.Am calcat si orgoliu si ambitia pentru el .Ce-mi doresc?Si el sa faca acelasi lucru.
-Suntem la inceput,avem timp.

9 comentarii:

roscata din vis spunea...

esti optimista,....bravo...

Little leisure spunea...

:) Multumesc...asa si trebuie sa raman

Sandu Anca-Ioana spunea...

are șanse să strice...
unii confundă ușor orgoliul cu demnitatea. :)

Fata care te iubeste spunea...

Da..origoliul strica tot.

Little leisure spunea...

Asa este! Va dau dreptate amandurora.

©Ramonaa ‹з spunea...

Orgoliul ,dupa parerea mea ..strica uneori totul :-?

Iustin spunea...

Rabdarea iti poate aduce ceea ce-ti doresti.

Little leisure spunea...

@Iustin asta si pun in aplicatie. :)

Cristina spunea...

Ma regasesc complet ..