sâmbătă, 24 septembrie 2011

Speranta

 -Am găsit această descriere la cineva pe facebook şi am zis că e adevărul pur.Aş vrea să vi-l împărtăşesc şi vouă  

-

 "Eu, în viaţa mea, am pierdut mult.Unele lucrurile le regret, altele nu, iar altele nici măcar nu îmi aduc aminte să le fi avut. 
 Am pierdut cheile casei, bluza preferată, telefonul, ochelari de soare, cărţi, bani, trenul..am pierdut un prieten din cauza drogurilor, altul într-un accident de maşină.Am pierdut un băiat pentru că l-am iubit prea mult şi alţi o mie pentru că nu i-am iubit deloc. 
 Am ratat ocazia de a tăcea şi de a vorbi la momentul potrivit. 
 Am pierdut şansa de a-mi cere scuze. 
 Am pierdut persoane importante, amintiri la care ţineam, episoade şi aspecte din viaţă mea, îngropate în memorie. 
 Am pierdut mult.. dar dacă există un lucru pe care îl regăsesc mereu.. un zâmbet întâmplător, în ochii unui copil, în îmbrăţişarea unui prieten, într-o carte, într-un film, într-un cd.. acest lucru se numeşte :

 Speranţă !



 Şi cel mai bun lucru este că încă avem un timp care ne oferă şansa de a avea ocazii din nou. 

6 comentarii:

Nymphetamine spunea...

cei mai multi isi pierd si speranta...

Little leisure spunea...

@Nymphetamine : Unii da,cei mai multi nu,speranta este credinta.Daca ai credinta in ceva,exista intodeauna si speranta.Speranta moare da...dar ultima. :)Atata timp cat inca respiri exista o speranta macar in vise.

Aimee spunea...

Speranta moare ultima.Superba postare>:D<!

Chim =D spunea...

bă ştii cum e, că speri şi nu tot timpul e aşa cum trebuie, cum speri.. da, e bine ş-aşa.

Little leisure spunea...

@Chim=D : da asa e...macar sa ne multumim cu gandu`...:(

Goda spunea...

Cat de frumos scris, daca n-am mai avea speranta nu am fi noi!