sâmbătă, 21 mai 2011

Sigur esti singur?


Lemonade mouth - Determinate

    Şi de mine cine are grijă?  Şi mie de ce nu-mi răspunde nimeni?
 "Viitorul sună bine,păcat că nu răspunde nimeni."
    Şi azi afară era soare,dar eu  eram în pijamale.Şi cum ziceam azi era soare până la 16:30 când a început să plouă. Şi ce dacă  plouă? Trebuie să plâng? Şi ce dacă nu eşti lângă mine,trebuie să am grijă de tine?Şi de sufleţelul meu cine are grijă :) ?
    Şi ce dacă nu-mi răspunzi...Te mai sun odată :D.
    De azi nu o să mai aştept să se termine ziua ca să pot avea zâmbetul pe buze.
    Mâine o să mă trezesc fericită...fericită fiindcă ştiu că mori de mine,doar că eşti orgolios.

    Fericită că am cu cine să mă cert,fericită că îmi pot trăii viaţa ca pe o aventură,fericită că pot face asta.
    Fericită ca am sentimente,chiar de nu am argumente.
    Ţie nu ţi s-a întâmplat să te gândeşti că tot ce e programat devine plictisitor?
- Şi ce dacă sunt răcită?

25 de comentarii:

Nymphetamine spunea...

insanatosire grabnica :*

Little leisure spunea...

Mersiiii>:D< si totusi nu mi-ai raspuns la intrebare :))Ţie nu ţi s-a întâmplat să te gândeşti că tot ce e programat devine plictisitor?
As vrea sa primesc niste raspunsuri ca sa stiu ca nu`s nebuna :))

•pinky girl spunea...

ba da chiar m-am gandit la asta nush mai bn e sa faci ceva ce nu e programat la secunda te face sa te simti mai liber:)sau cel putin asa cred:)))

Annitu spunea...

Să te faci bine cât mai repede>:D<

Frumoasă postare :*.

Little leisure spunea...

@PinkyGirl: In niciun caz programare la secunda ! XD
@Annitu: Mersii mult :*

fatacareaduceploaia spunea...

Sa te faci bn cat mai repede.
E mult mai bn sa faci lucruri spontane;lucrurile programate nu ies niciodata cum trebuie,sau pur si simplu nu ies deloc.:)
>:D<

Little leisure spunea...

@fatacareaduceploaia: Ms.
Da...cateodata nu iese deloc bine atunci cand totul este programat...si observi ca s`a dus de rapa totul...macar asa cand ceva iese nasol dar nu aveai nimic programat nu esti la fel de dezamagit:))

C.L.M. spunea...

Sa stii ca ceea ce programezi si nu se realizeaza aduce doar dezamagiri, mai bine lasam noi lucrurile asa cum sunt :)

Si daca esti racita iti trece:))

Little leisure spunea...

@C.L.M: Sa stii ca asa este :))

Lady*izuH spunea...

plin de fericire:)>:D<

29decembrie spunea...

ratacit e cel ce nu mai crede in nimic . . .

Little leisure spunea...

E racit,,,:D nu ratacit :D

Geo spunea...

Chiar tot ce e programat e plictisitor. Noua ne trebuie o viata plina de necunoscut,rasturnari de situatii,o viata palpitanta!
Insanatosire grabnica>:d<
Si Felicitari pt post.!:*

Little leisure spunea...

Mersi mult Geo >:D<

Nymphetamine spunea...

da, e plictisitor..oricum eu nu vreau sa imi programez nimic pentru ca de fiecare data cand imi fac planuri, se duce naiba tot... asa ca mai bine ma limitez la lucrurile neprevazute

Little leisure spunea...

Yep.E mult mai bine decat dezamagirea.

David's Pages spunea...

Draguta postare :] insa mai trebuie sa si programam lucrurile daca vrem sa ajungem acolo undeva la acel punct.Pentru asta trebuie sa stii ca treci prin ceva sau cel putin incerci sa ajungi acolo. Pe de alta parte e mai bine ca lucrurile sa fie de la sine...Mult mai tare =]

=x=x=x

C.L.M. spunea...

:)

Chim =D spunea...

Totul devine plictisitor la un moment dat, mai ales programarile. pfuuu si sper ca esti bine acum >:D<

Giuliii♥ spunea...

Aw,însănătoşire grabnică ;;).
Frumoasă postarea >:D<.

Christina spunea...

Frumoasa postare,sa te faci bine:*.

ARIPI ALBASTRE spunea...

sa fim noi fara rezerve sa ne gandim ca la fel cum cei din jurul nostru au nevoie de mangaiere, ascultare, dragoste, la fel de importanti suntem si noi caci daca nu primim ceea ce ni se cuvine de drept cum sa oferim mai departe?

Aira spunea...

Draguta postarea >:D<
Normal ca tot ce este programat devine plictisitor.Probabil cel mai bine e sa lasi lucrurile sa se intample de la sine :D

P.S. :ai ceva pe blogul meu :*

Chim =D spunea...

mândro nu ştiu ce e cu tine dar ai ceva pe blogul meu:*

Anna. spunea...

frumos blog !