marți, 3 mai 2011

Ieri e ziua cand am plecat

 Vroiam să scriu despre bucuria zilei de căcat.Dar mi`s-antamplat ceva şi am luat decizii radicale.
 
 Deci azi voi...

 Povestea începe aşa.
 
 Am un coşmar...mă trezesc.Un presentiment urât,sunt obosită,ce caut pe la secţia de poliţie la 9 dimineaţa?(a da' pierdusem buletinu')Ok sunt cu ai mei,ajung acasă mă cert cu ei,mă duc la şcoală.Chimie.Varză varză varză. Română Psihologie Fizică plictiseală.
 
 În sfârşit mă apropii de ieşirea din liceu,tunete,ploaie...păşesc afară...parcă mai rău începe mă loveşte-n cap...mă face leoarcă ,mor,îmi tremură oasele...alerg,tip că o şcolăriţă nebună,râd,mi-e frig,dar fac poze colegilor.Stau la trecere ploaia încă cade puternic,trece o maşină,eu şi încă câţiva elevi am făcut baie din cap până în picioare,câteva înjurături adresate şoferului,mă rog,ajung în maşină,ajung acasă.Îmi este foame,somn şi mâine am teză,apare mătuşa mea,omfg stă pe capul meu,nu`i nimic trecem şi peste asta.Sentimentul că acel ceva lucru rău nu a dispărut,dar ce mai poate fi?mă gândesc...Hm nimic,totul linişte.Ba nu...vorbesc cu tine,nu prea ţi-am dat atenţie în ziua aceea,eram super nervoasă.
  Şi da atunci ne-am despărţit.Ştiam că ceva rău se va întâmpla.



 Regret...

 Deci azi voi... scrie despre plecarea mea de lângă tine. 

Azi sunt singura.

-picaturile de ploaie iar se fac auzite.


17 comentarii:

Marie' Evans spunea...

foarte frumos:*!
bravo si bafta in continuare<3

Anonim spunea...

Si acum nu ma mai simt vinovat,nu ma mai simt ca o inundatie,nu ma mai simt ca si un "+".Acum stiu ca am dreptul de a te cunoaste.


D.S

David's Pages spunea...

Suna asa de freaky anonim. Eu sunt D.S

SO Welcome mie :))

Anonim spunea...

Imi pare rau ca s-a terminat asa si nici acum nu imi vine sa cred.Ieri cand am fost sa iau biletu (stii tu la ce) stiam ca nu o sa i-au un bilet spre o distractie cu prietenii , o distractue planuita de luni de zile , ci un bilet spre o singuratate amara care ma v-a apasa mult timp.Parca viata nu mai are acelasi farmec acelasi traseu minunat pe care l-am trait prea putin.Ieri am avut si eu o zi de cacat ( care nu se compara cu cea de luni) uitasem putin de tine , ajung acasa intru pe mess pe la 8 si ceva astept sa intrii dar brusc mi-am dat seama de ce s-a intamplat.Faceai parte din ruta vietii mele.Am vorbit cu prietenii , familia si am ajuns la o concluzie : ca ai avut mereu dreptate ( nu in foarte mare parte , dar ai avut) si ca trebuie sa ma schimb si asta o sa si fac incepand de ziua de azi , dar din pacate pentru cine conta la ora actuala schimbarea e prea tarziu.Oricum intr-un fel iti multumesc ca mi-ai deschis ochii.Iti multumesc ca m-ai specificat din nou pe blogu tau minunat pe care o sa continui sa il vizitez.M-am semnat anonim pentru ca stii cine sunt....

Mi-e foarte dor de tine.

fatacareaduceploaia spunea...

foarte frumoase pozele:)

ღAzucenaღ spunea...

Atunci cand oamenii sunt nervosi fac multe greseli ,dar uneori fac ceea ce e bine ,doar pentru ca poate exista o clipa de realitate in excesele de nervozitate. Lasand ceea ce te-a marcat cel mai tare ,aceasta despartire o sa te intreb ceva doar pentru a-ti distrage atentia de la tristetea unei despartiri :Ce ai facut la teza?

ony spunea...

ce zi groaznica, dar imi place cum te-ai exprimat :">

Nymphetamine spunea...

aoleu..nu prea ma asteptam la sfarsitul asta...

29decembrie spunea...

m-am simtit atat de atinsa de fiecare cuvant.. si poate ca ma regasesc intru totul aici.
ma simt si acum ciudat pentru ca afara ploua.

Chim =D spunea...

Imi pare rau :( si totusi ai scris frumos..

Little leisure spunea...

@Marie' Evans :bafta si tie :)

@David's Pages: m-ai cam speriat :D

@El:am trait clipe minunate alaturi de tine.Am fost si noi niste pasi in viata.

@fatacareaduceplaoaia: yep ms

@ღAzucenaღ :Ai dreptate. La teza nu m-am descurcat la maximu` super...dar nici rau nu a fost :D ms de intrebare

@ony:da...:( mersi

@Nymphetamine: Nici eu nu aveqm asta in 'program'

@29decembrie: Avem parte si de chestii dastea...si eu ma simt ciudat din cauza ploii.Poate trebuie sa mai avem putin rabdare.Va rasari si soarele

@Chim: Mersi scumpa :*

C.L.M. spunea...

Nu-mi place finalul:(

Christina spunea...

Final surprinzator..

Sneeze spunea...

the begining... and the end... groaznice... :(

Dar... :D:D:D macar te'ai ales cu un dus rece cu namol care seamana mai mult a mazga ala VB ^.-

mazga aia iti ocupa toata ziua ca sa o dai jos de pe fata... [ macar uiti de alte grijii ] :D si minim 3 spalari la masina =)) ca sa o scoti din haine... sa numai zic dak ai si in par =))))!

Little leisure spunea...

=)))))

lexyaaa spunea...

Frumos ce ai scris..
Pacat de voi, chiar imi pare rau.:(
Si eu sunt genu`care inainte de ceva naspa primesc un fel de "avertisment" si cand il primesc sunt sigura ca nu va fi ceva frumos...si cu toate astea imi continui ziua cat se poate de normal.:-j
...
P.s. Daca ai plecat de undeva, poti sa te intorci daca sti ca merita!>:d<..Risca daca sti ca iubesti si te iubeste, daca nu risti nu castigi. Bafta
Sa ai o seara placuta si ai grija de tine! >:d<

Den' spunea...

chiar imi place cum e scrisa asta--