joi, 28 aprilie 2011

Zambeste!:D


 Am primit de la Chim o leapşă  despre "6 'lucruri'" care mă fac să zâmbesc. De asemenea e prima leapşă pe care o primesc, so "tenk u'":))

1.Fratioru meu,Alex


2.Salata de beouf.


3.Marea.


4. Propoziţia"ehee în sfârşit în pat,ce bine "şi apoi ZzzZz


5.Terranova.

6.Razele soarelui


 şi de ce nu şapte? so 7. Vacanţaaaaa

=)))
 Pasez leapşa la Giuliii,fatacareaduceploaia,Chriss,Aira,Nymphetamine restu`de super bloggeriţe cred ca l-au primit deja.:D Hugs and kisses :]

11 comentarii:

Aira spunea...

Si pe mine ma face sa zambesc salata de beouf :X :)) (SERIOS!) ... O ador :))
Promit ca o sa iti onorez invitatia (si mersi pt ca m'ai inclus si pe mine :* ) ,dar cel mai probabil maine pt ca acum nu mai am timp :D.

Little leisure spunea...

daaDAaa O ADOR...si cica e o bomba calorica...dar nu-mi pasa Muwhahahahha >:)

Cu placere

Kisses:*

Chim =D spunea...

for natiiing >:D<

Little leisure spunea...

>:D< chisssssss u

Nymphetamine spunea...

hii :D multumesc am scris si eu :D

fatacareaduceploaia spunea...

;)) FRUMOS

Christina spunea...

Interesant:d si imi plac melodia dupa fundal.

Bybyutza.Spirlly spunea...

4 este preferata mea :))

Anonim spunea...

Si in sfarsit mai aflu si eu cate ceva lucruri marunte,dar care te fac sa zambesti,despre tine =]

scuze de mesajul anterior
D.S

Yassemina spunea...

A 4-a cred ca ne face fericiti pe toti :X

Little leisure spunea...

Normal :))