marți, 12 aprilie 2011

Unperfect


/hihi Who wants to be perfect?
Maybe you./nobigdeal


Nu sunt perfecta.Nu totul in jurul meu este perfect.Nu vad totul roz.
Nici prieteni perfecti nu am,mai mereu ma cert cu ei,mai mereu ma impac cu ei.
Am zile cand nu merge nimic bine.
Parul,nu mereu imi sta cum vreau.Sunt frumoasa.Sunt urata.Am zambet fals.Sau zambesc involuntar.Sunt un camuflaj.Sunt naturala.
Dar ma gandesc...si dau un pas inapoi...imi amintesc ca viata e frumoasa,ca te am pe tine,ca va am pe voi.
Hei oare merit atata?Si eu sunt doar o scorpie?Poate nu am stiut sa apreciez ce am.Pana acum.Nu voi face nimic impotriva voastra,atata timp cat voi sunteti pentru mine.

Maybe i like being unperfect.

Hey idiot,
I love you.

You gave me something to believe.

14 comentarii:

fatacareaduceploaia spunea...

pt cei care te iubesc esti perfecta:)

Giuliii♥ spunea...

Aww,ce frumos. :)
Cum spune şi fata de mai sus,lumea te iubeşte aşa cum eşti.Sunt sigură că eşti o persoană specială,pentru că fiecare suntem speciali în felul nostru şi nu am exista dacă nu ar fi greşelile,fără de care viaţa noastră nu ar fi ca cea prezenta pentru că din greşeli învăţăm .
>:d<

Nymphetamine spunea...

you are a perfectly imperfect person :P

Little leisure spunea...

@fatacareaduceploaia: bine spus
@Giuliiii<3 : Ai dreptate.Multumesc>:D<
Nymphetamine:yes i am:)) :)

hugs>:D<

Christina spunea...

Frumos:p

Alexa Lola spunea...

Daca am fi perfecti nu am mai fi noi... micile imperfectiuni sunt ca niste semne distinctive, care ne deosebeste de ceilalti.

Chim =D spunea...

Nimic nu e sau nu va putea fi perfect, iar tu, esti TU si sigur sunt destule persoane care te apreciaza pentru cine esti,sau ce esti, cu bune si cu rele. :)

Lavinia spunea...

nimeni nu-i perfect..

Little leisure spunea...

@Christina: :)
@Alexa Lola: da am aflat asta la psiho:-? ai dreptate :]
@Chim: Da sunt destule...in sensu si 1 singura persoana poate sa ma aprecieze si e bine.Dar ceva va putea fi perfect...unh moment in viata tot trebuie sa-l ai perfect.
@Lavini: Cum a zis si Alexa.Dar sunt multi care vor sa fie

Lavinia spunea...

lavini:))
am un nume nou :>

pai da , cred si eu ca multi vor sa fie, insa chiar aseara am vazut filmul de pe disnney in care era vorba despre perfectiune, si sincera sa fiu nu mi-as putea imagina o lume perfecta...
cred ca suntem exact asa cum trebuie sa fiu :)

>:D<
P.S. multumesc, sarbatori fericite si tie!

Lavinia spunea...

sa fim* :)
vezi daca rad..gresesc si eu :)

Little leisure spunea...

Scuze LaviniA :))

Da asa este...suntem asa cum suntem,nu putem schimba lumea,dar putem schimba prespectiva cu care o vedem

Mersi>:D<
pupici:*

[sa stii ca si eu am gresit,dar am sters comentul,era sa-ti zic scuze ca ti-am zis lavinia si nu lavini =))...]

Lavinia spunea...

nu e nimic, stai linistita..pe mine m-a amuzat..;))
>:D<

Little leisure spunea...

eee ma bucur >:D<