luni, 11 aprilie 2011

Sa dau si eu premiu

Premiu- cu imagine mai amuzanta sau nu doresc sa dau si eu premiul acesta catorva fete carora le-am "rasfoit" randurile .(am ramas placut surprinsa sa stiu ca premiul creat de mine este dat mai departe si ca va place)
Acord acest premiu urmatoarelor bloggerite :
Aira ;

Blogurile sunt puse aleatoriu.Sunt sigura ca sunt mult mai multe bloguri care merita din plin aprecieri.
Pupici si imbratisari,sper sa va placa.
(daca iti place imaginea si tu crezi ca ai talent la scris lasa-mi un coment si te voi adauga)

14 comentarii:

...ღ...dream...ღ... spunea...

Imi place enorm de mult si iti multumesc din suflet pentru acest premiu.Sincer nu ma asteptam.Te imbratisez cu mare drag si iti trimit multe zambete si iti urez o saptamana cat mai minunata>:D< >:D< :)

cLara285 spunea...

multumesc enorm pentru premiu>:D< xD. pupici:*

fatacareaduceploaia spunea...

Multumesc mult pt premiu.Am ramas placut surprinsa.
Eu scriu ca sa-mi descarc sufletul,si am facut blogul ca pe un fel de jurnal; e placut sa vad ca sunt oameni care totusi citesc ce scriu eu...:)
Multumesc >:d< !

only.hope spunea...

multumesc muuult>:D<:*

Chriss :3 spunea...

deci nu am cum sa-ti explic dar nu ma asteptam.
multumesc extrem de mult ! >:D<

Chim =D spunea...

Cand am vazut offline'ul am crezut ca glumesti, sau e vre'un mass ceva. Multumeesc! Multumesc muuult! Foarte frumos din partea ta simpatico <3

Denisee spunea...

VAi multumesc mult mult >:D<

Giuliii♥ spunea...

Multumesc mult pentru premiu !
Esti o draguta >:d< !

Aira spunea...

Aww ,multumesc mult :* >:D< .chiar nu ma asteptam la asta ;;)

Popescu Alexandru spunea...

Multi baieti stiu a scrie si au talent in a cucerii, altfel n-ai vedea pe strada, mii de cupluri, zi de zi. Se pare ca a iesit cu rime mesajul meu. :)

Ce se intampla daca blogul campion23 te-ar cucerii ? Intreb pentru ca emoticon-ul roz nu i se potriveste. :D

Little leisure spunea...

Dupa cum am zis ca e pentru bloggerite,dar daca ma va cucerii probabil l-as citii mai mereu:> ,si daca dau premiu la baieti va fi fara roz.:))

andreea spunea...

Poate iti place blogul meu :
http://1001ziledevacanta.blogspot.com/

Little leisure spunea...

te-am adaugat si pe tine>:D<

andreea spunea...

Mersi mult . :x