duminică, 17 aprilie 2011

Nu-ti sunt inferioara

Si ce daca mi-am cerut iertare,si ce daca te-am iubit ca pe un frate/sora?Si ce daca am plans pentru tine?Asta nu te face pe tine sa ma crezi inferioara...De ce am facut toate astea?Pentru constiinta mea,pentru mine,poate si pentru tine,dar nu cu scopul de a ti se urca la cap.Sa fie clar.
Unii oameni sunt prea buni,si cum era vorba aia dupa fapta si rasplata,dar cand?Ce facem atunci ca acel cineva ajutat e indiferent si iti intoarce spatele?Asa-i cinstit si frumos ca celui ce-ti face bine sa-i faci si tu lui bine.
Stii ce? : ) M-am purtat frumos si o sa fiu eu in continuare...te voi rasplati cu aceeasi moneda,ma ignori,nu-mi pasa,ma iubesti,te iubesc.

ATITUDINEA MEA E BAZATA PE COMPORTAMENTUL TAU.
Noi toti suntem egali.
Macar sufleteste.

13 comentarii:

29decembrie spunea...

nu ai de ce sa te simti inferioara pentru faptul ca simti ceva atat de mare . . .

Cătălin spunea...

O egalitate relativă...

only.hope spunea...

toti ne cerem scuze, toti iubim, toti plangem...nimeni nu e mai presus...

Giuliii♥ spunea...

Toti suntem egali.Traim aceleasi sentimente uneori,alteori ne simtim inferiori...Tot ce e posibil.Stiu cum e sa iti intoarca cineva spatele insa viata merge inainte.Nu e nevoie sa ne simtim inferiori :)

fatacareaduceploaia spunea...

Cred ca in asemenea situatii trebuie sa iti propui sa treci peste si sa nu-ti pierzi increderea in oameni,saun in barbati...dupa caz.
Daca cineva te-a dezamagit,asta nu inseamna ca o va face toata lumea.
:)

Chim =D spunea...

"Si ce daca mi-am cerut iertare,si ce daca te-am iubit ca pe un frate/sora?Si ce daca am plans pentru tine?Asta nu te face pe tine sa ma crezi inferioara..."

Asta m-ar face sa cred ca tii la mine. Nu ai avea de ce sa te simti mai prejos doar pentru ca ti-a pasat sau inca iti pasa:*

Alle. spunea...

Da bine zis :)
E dureros sa vezi cum unii oameni sunt asa nepasatori incat nu pot sa le multumeasca macar acelora care au facut ceva pentru ei...
Sa fii bun, iubitor e cel mai de pret lucru, si intotdeauna aceia care urasc si batjocorasc vor fi inferiori celor cu sentimente pure.

Little leisure spunea...

@29 decembrie:Un lucru bine spus.Multumesc
@only.hope:toti,toti,dar unii stiu mai bine sa ascunda asta :)
@Giuli:Da,asa este.
@fatacareaduceploaia:Da...mi-a placut cum ai zis-o la final.
@Chim:Spun doar sentimentele si incerc sa-i zic ca nu ii sunt inferioara asa cum crede ea/el.Nu nu`s mai prejos...si vreau sa stie si ea/el lucrul asta.Oricum viata merge inainte,ne abatem pentru cateva clarificarim...si totul trece.
@Alle:M-ai inteles perfect :)


Hugs>:D<

Chriss :3 spunea...

Asa ma simt si eu in anumite momente. Spre exemplu cand prietenul meu cel mai bun a UITAT de mine pentru ca 'se bagase' cu tipa pe care o placea. Si am fost buna, si i-am fost aproape dupa ce s-a despartit de ea, si tot eu i-am fost punctul de sprijin, dar... eu nu ii sunt inferioara. Ba chiar pentru aceste sentimente consider ca oamenii care seamana cu mine/tine [cazuri diferite] sunt superiori, nu cei care profita.

Little leisure spunea...

@Chriss : Noi stim ca nu suntem inferiori,insa ei nu stiu asta.Deaia' am vrut sa-i deschid ochii celei/celui ce se poarta ca si cum i-as fi dat prea multa atentie.

Christina. spunea...

Daca ai reusit, felicitari. Insa te avertizez ca majoritatea nu va tine cont de asta =]

Little leisure spunea...

Aici e vorba de o singura persoana. Si chiar de nu va tine cont ,eu m`am descarcat...in rest...:-??

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Fiecare persoana e rea,buna,indiferenta,darnica,etc in felul lui, insa pana la urma uitam ca toti suntem la fel, doar niste oameni.