luni, 11 aprilie 2011

La 13 ani dupa "Lumea e a mea". Melodia "Fara Cuvinte"

     Loredana & BUG Mafia-"Lumea e a mea".

    Au trecut 13 ani de atunci ,iar acum colaboreaza din nou.
    Melodia noua se va numi "Fara cuvinte". (Baietii,prin aceasta melodie vor sa transimta ca sunt"fara cuvinte' atunci cand vad cata violenta exista in jur.)
     Eu ma intrebam,de ce doar o melodie? Conform spusele lui Tataee "
Nu a fost in niciun caz vorba de vreo cearta, dar avem impresia că suntem niste artisti inteligenti care nu vor sa sufoce o idee folosind-o prea mult"(sursa pro.tv)
     Tin minte,jur,cum atunci cand se auzea(nu chiar cand a aparut,ci dupa cativa ani) melodia asta ii luam perdelele mamei mele si ma aruncam din pat(bine ca din pat,ca sa nu fiu macabra) si dansam ca o nebuna.(haha cat ma amuza...cand imi amintesc).
     Sincer chiar inca imi place melodia "lumea e a mea".
     "Fara cuvinte" va aparea peste o luna in albumul "inapoi in viitor",deocamdata nu o putem asculta nicaieri.
      Va aparea si pe site-ul http://www.bugmafiaoficial.ro/  




-trebuia sa posez asta^^'

 

 So iata melodia.Un singur cuvant : RESPECT!

Un comentariu:

Parazitu spunea...

Am certitudinea ca o sa fie o melodie si un nou albun reusit, dupa o asa pauza.