vineri, 8 aprilie 2011

Good girls go bad cuz` party for springtime is near


Tell me everything u feel cuz' i need to know if this life is real


Alaltaieri au fost primii pomi infloriti care i-am vazut anu` asta.
Ma simt asa de bine ^^' .Tot azi m-am facut leoarca de la o ploaie cu picaturi puternice,parca ma loveau in cap si se auzeau cu ecou spunand esti proasta ai luat 5 la mate mwhahaha:)),iar eu o contraziceam zicand"ba tu esti proasta si cu 5 trec" :))
Si scoala se va termina dupa tezele astea.Mda cand scoala se termina in acea seara va fi party cu siguranta,si daca ne tampim dam vina tot pe scoala.
Asa ca today i`m free to say anything i want yeaah.




Good girls go bad >:)
Cu siguranta ma voi arunca in pat prima data spunand nuu se poateee,asta-i vis implinit!Omagaaaaa' :)) School its over *-* .

Poza facuta de mine <3
Dogie` girl find the secrets of springtime.
Babes inainte de ploaie,jucand handball.Atentie pericol :))
<3

Poza facuta de Dogie'
Love it girl.

Ne asteapta un nou drum.

Ingeras varianta black
:))


Pozele cu legenda imi apartin.Mi-am permis sa pun cateva poze facute de noi...Just my memories.

3 comentarii:

only.hope spunea...

dragutze poze:*

fatacareaduceploaia spunea...

intr-adevar,super pozele:)

Giuliii♥ spunea...

Ce frumos :o3.
Superbe pozele :).
Bravo :* !