luni, 21 martie 2011

Vom putea minţi timpul ?



Timpul fuge,timpul trece greu...timpul e mereu impotriva noastra,ne ia din viata,ne ia din momente.
De multe ori stau si ma intreb de ce consum atat de mult timp gandindu-ma la timp ?Oare timpul trece repede fiindca ii acordam prea multa atentie?
Dar intre noi doi va fi timpul.Oare el ma va face sa te uit,sa te pun intr-un colt intunecat al inimii mele si sa iti uit numele?
Oare cu tine voi reusi sa-l mint?Sa-l fac sa treaca in favoarea noastra si sa-mi fii la fel de drag?
Eu chiar as vrea.
As vrea sa fumez,sa ma linistesc,dar eu nu fumez,daca nu fumez de ce simt nevoia de un fum cenusiu langa mine?Ca sa ma ascunda de timp.Sa ma ameteasca,sa treaca si sa te gasesc tot pe tine.
Vreau sa vina amurgul si tu sa fii tot langa mine,nu vreau sa existe "amurgul violet" intre noi,nu vreau un sfarsit. De ce sunt asa speriata? Pentru ca am mai patit-o.Pur si simplu ,nu vreau sa mai ma incred in timp.
Lumea spune ca nu e bine sa astepti,dar eu astept...astept sa ma gasesc om matur langa tine.

6 comentarii:

Tibi spunea...

iti spune un exemplu negativ, eu, traieste clipa..cauta bucuria in viata de zi cu zi, nu visa prea departe..carpe diem(cat nu e prea tarziu)

Anonim spunea...

Om matur langa tine...de ce om matur?De ce sa nu-ti traiesti copilaria/adolescenta? de ce?

Little leisure spunea...

Te cunosc? In primul rand sunt aici,traiesc.Doar ca viata nu e mereu roz.Cateodata nu iti e de ajuns sa visezi.

Little leisure spunea...

Stiu Tibi,ai dreptate.Cateodata trebuie si sa o gasim [bucuria] .

Denisee spunea...

Cateodata ai nevoie de un om matur langa tine, ca sa completeze copilul din tine...

Little leisure spunea...

Exact . :)