miercuri, 9 martie 2011

Schimbare


                                                                                                  
-inspirata din filmul "Love and others drugs"(recomand)


Eram ingrijorata de ceea ce o sa fiu cand o sa fiu mare.Credeam ca intr-o zi voi fi cineva important .
Uneori lucrurile pe care ti le doresti cel mai mult nu se intampla si uneori lucrurile la care nu te-ai fi asteptat niciodata se intampla adesea.
Nu stiu..intalnesti mii de oameni,si niciunul dintre ei nu iti ajunge la suflet.Iar intr-o buna zi intalnesti o persoana si viata ta este schimbata.Pentru todeauna


3 comentarii:

Lavinia spunea...

cata dreptate au ultimele versuri..si nu numai dar in special ultimele.:-<

DoarEu spunea...

frumos si adevarat scris.
eu am devenit ce mi-am dorit sa fiu, insa, nu am intalnit perosana care sa ma accepte cu bune si cu rele, alaturi de care sa imi fac o familie.

nu mai sper... nu mai cred ca acel barbat destinat mie, exista...

Little leisure spunea...

Nu trebuie sa speri...o sa apara singur