miercuri, 23 martie 2011

Poezie - Gandurile generatiei noastre

Gandurile generatiei noastre

Unde mi-ar placea sa fiu?
Aici unde pare asa pustiu.
Sa nu ma inec in ganduri,
Sa le asez frumos pe randuri,
Sa zambesc larg degeaba,
Sa stiu doar eu cum sta treaba.
Fara griji si fara stres.
Fara sa mai beau nes',
Poate o ciocolata calda
Si sa fie si-o livada.
Aruncand cu pietre-n apa,
Mancand paine pe vatra,
Sa-mi ajunga doar un colt,
Fara grija...nici un hot.
Fara grija,cum am mai zis,
Asta ar fi doar un vis.
Sa ma intorc in lumea mea?!
Nu!De ce?Stai asa...
Sa privim inca o data,
Amintire viata toata.
E timpu' sa ne intoarcem,
Griji din nou sa ne facem.
Acum stiu ca alta viata ar exista,
Dar e scumpa-n pana mea!

-O incercare de a mea,presupun gandirea unui adolescent din Romania;generalizand.
-Prima mea poezie postata pe blog.

3 comentarii:

Lilu spunea...

Cat de frumos si adevarat!
Mirific! :3

Little leisure spunea...

Multumesc mult ^^'

Giuliii♥ spunea...

Foarte frumos ! ;
Superb <3.