miercuri, 2 martie 2011

Maybe i`m just a little girl,a little girl with great big plans


O sa merg nu stiu cate mile daca asta ma face fericita,daca trebuie sa ma opresc ca sa`mi trag rasuflarea o s`o fac.Vreau sa imbratisez lumea intreaga,voi fi cu bratele deschise si poate sunt doar o fata mica...o fata mica cu cu planuri mari.
O sa-mi iau sansa,o sa-mi asum riscul... sa merg pana dau de capat,nu conteaza ce viitorul spune o sa-mi traiesc nebunul vis :)
Tu poate-mi spui"nu incerca asta",dar te avertizez ca tot ca mine voi face.
Caci chiar vreau sa imbratisez pe toata lumea.
Spune-mi de unde vi ?Urmeaza-ma,vreau sa stii ca imi place melodia ta favorita...si iti voi spune totul,daca te intereseaza despre "iubire nebuna".
Pot sa devin dependeta de tine daca ma faci sa zambesc/please
"Stai pe spate si hai sa aprindem articifii pe tavan"


cand te uiti la stele nu uita cine esti, nu te intoarce...vezi ce este in privirea mea departe de aparente?

Stii...exista un cantec in sufletul meu cel pe care am incercat de atatea ori sa-l scriu.

-Inspirata de Mindy Gledhill


2 comentarii:

cLara285 spunea...

never give up your dreams

superb;x

Dee*Dydy spunea...

ce frumos ai scris:D parca te si vad cu ochisoriiii asa mari ca emoticonu:D