marți, 8 martie 2011

La multi ani mama !


Mama.Fiinta draga care imi este alaturi mereu chiar si cand nu vreau...si ii zic spatiu o.O te rog :)).
Am cea mai frumoasa mamica din lume...prin aceasta cale vreau sa-i multumesc ca m-a crescut si inca o face,si vreau sa ma ierte atunci cand vorbesc pe tonul pe care nu trebuie.Ea imi este prietena adevarata.De cate ori m-am certat cu ea,a doua zi am ras,vorbit,imbratisat.
Ma ajuta cand am nevoie,si daca nu poate,tot gaseste o cale sau incearca din rasputeri...Mami sa ma ierti ca nu acord atentie unor lucruri care ar trebui sa le am in vizor,tu stii ca eu tin la tine si sper ca intr-o zi ca ma voi revansa,crescandu-mi la fel de bine copilul pentru care voi deveni mamica "scumpa".
Bine il voi teroriza unpic>:),dar o sa-l iubesc :D
Siiii stiu ca totul suna lapte si miere...si cateodata va vine sa ziceti "mai lasa-ma FEMEIE khaskhdkaj shcacskhakjcmn jshjs sjhfjs ",DAR asta-i purul adevar;daca eas ne-a fost alaturi,tot ea ne va fi.
Te iubesc .Maxim am spus :))







Apropo...tin sa mentionez,e ziua unei persoane de sex masculin azi.Sa-i zic numele sau nu?Lumea zice ca a fost o eroare cand s-a nascut barbat de 8 martie.:(...Oricum La multi ani si tie pupici multi.Si stii si de "maxim!"

5 comentarii:

Karina spunea...

http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/03/photobucket.html

Vest Hood Records spunea...

Frumoasa postare, dar nu am inteles...de ce a fost o eroare cand s-a nascut barbat de 8 martie? Daca e s-o luam asa, ce parere ai despre ce-i nascuti in 29 februarie? :))

Little leisure spunea...

Este spus sub forma de gluma ca este o eroare.Iar parere de cei nascuti pe 29 februarie,care din cate stiu isi sarbatoresc ziua odata la 4 ani,pai...nu mi-a dori sa fiu eu in locu` lor:D nu ar suna "misto" sa mi se zica "anu` asta nu este ziua ta" si ca ai 5 ani[20].Eh sau vorba aia...economie. :))

Lavinia spunea...

buna, am uitat ca te-am fost intrebat :$
multumesc frumos :*
am sa incerc, la multi ani si tie>:D<:*

Lavinia spunea...

am reusit, multumesc mult:*