joi, 17 februarie 2011

O iubesc fiindca s-a intors in viata mea
M-a iertat
S-a intors
O iubesc cu adevarat...i-am gresit  si merit sa sufar...m-am gandit sa o sun si am sunat-o mi-am zis ca o sa-mi inchida...nu a facut-o.I-am zis lui Dumnezeu sa mi-o aduca inapoi.De ce am lacrimi in ochi cand scriu despre ea?Nu inteleg nici eu ... de ce o iubesc asa mult de ce simt o durere daca pateste ceva rau sau nu stiu nimic de ea?De ce.
Am sunat-o si am plans. Mi-a zis "nu mai plange fraiero" am pufnit in plans mai rau...
O cunosc de 1 an jumate dar parca as sti-o de o viata intreaga.Tin sa cred ca si ei ii pasa de mine.
Nu e fitoasa cum sunt altele...e doar ea.
Pentru asta o iubesc,fiinca mananc din acelasi sandwich cu ea,beau din aceeasi sticla.

Prietenia?
E un lucru des spus dar nu mereu exista cu adevarat.
Prietenii cum am mai spus sunt greu de gasit.Sunt multi dar nu sunt.
Un prieten iti poate gresi...
Merita sa sufere...
Dar merita iertat...
O singura data ti-a gresit?Dar si-a cerut iertare.Si a promis ca nu o va mai face.
Am fost pusa in aceeasi situatie.
Am gresit unui prieten drag.Dar dupa mult timp (o eternitate pentru mine)mi-am cerut iertare de nenumarate ori,nu m-am lasat,nu mi-a fost rusine,nu mi-a pasat de mine...am vrut doar sa ma ierte.:)
Iti multumesc Catalina ca mi-ai luat o piatra de pe inima si ca imi esti din nou alaturi(p.s. acum trebuia sa invat la istorie:)) ).
Sper sa fim ca inainte nebune cu o copilarie zbuciumata :)),vorba ta.

Pot sa dorm linistita ca mi-am recapatat prietenu' :))


  • Prieten ne este cel care ne cunoaste,si cu toate astea ne iubeste oricum. -de Jerome Cummings
  • O singura clipa de impacare este mai de pret decat o viata intreaga de prietenie. -de Gabriel Gracia Marquez

 -Reactia ei suna cam asa : "Iaute-oo...scrie filosofii cand eu nu le suport":))