duminică, 6 februarie 2011

La lumina lumanarii

Stau intr-un cartier,inspir un aer scump care nu merita,strazile sunt pustii,dar daca te uiti mai atent sunt niste priviri care te ingheata...stai linistit sunt doar ei,oamenii care vorbesc in colturi,si noi facem parte din cate o banda dasta.
Cu putin"noroc" am scapat de zgomot.De la o pana de curent ne`am afundat toti intr`o liniste totala,nu se mai aude nimic.Am lumanarea parfumata care miroase a piersica,si imi mai trebuia o pana sa scriu si eram mai tare ca Eminescu:)...NOT:))
...
(Ma apucasem sa scriu ceva,dar am taiat ,nu conteaza,nu`si are rost)
WTF!?Lumina scade,flacara se zbenguie:))totusi hai sa ma`ntind pe spate:)
...
Mda(i`m back)a fost frumos cateva minute :D,dar deja incep sa ma inspaimant:))
Concluzie:De ce n`am pe cineva langa mine sa nu`mi mai fie frica:( :))

ACOPERA-MI OCHII,MANGAIE-MI BUZELE,AM SA MOR PENTRU TINE?SOPTESTE-MI DORINTE,DORESTE-TI IN SOAPTA,ALINA-MI AMARUL,UITA DE LUME.