duminică, 13 februarie 2011

Relax





Viseaza...trezeste-te bine dispus asta mi`am dorit,am o credinta,am o familie,de ce sa fiu trista? nu vreau... sunt bine :)
Vreau sa-ti fiu alaturi...
Vreau sa-mi fi alaturi...
Vino sa visam ...putem vedea viata asa cum vrem noi.Putem s-o coloram,putem s-o facem mai buna atat pentru noi cat si pentru altii.Lasa o urma,lasa o amprenta,chiar de nu`ti dai seama ramane o impresie ramane un zambet cat de indfierent ar fi celalalt.
 
Alaltaieri am avut biologie si i-am spus colegei mele dintr-o data "am gasit legatura fizic-moral la om...lacrima...lacrima apare de la suferinta iubire sentimente ,dar cum lacrima este produsa de glandele lacrimale este o necesitate:-??legatura vine aici :lacrimile ajung sa "curete" sulfletul...? 
Zambetul iti poate da un sens vietii intr-o secunda.
Constiinta nu o lasa sa se piarda.
Be yourself...be who you are...be something good.