duminică, 23 ianuarie 2011

MUSIC MAKES ME FREE

Just rise your hands tonight..
and feel the freedom.
Everything go so right...
I feel the rhythem
I need'you here with me.
'Cause music makes me free!x2

When the night is coming...
is coming.
you are right beside me..
open until the morning...
I live my superlife.
When the sune is risin' ...
is rising.
I can see you shining...
open until the morning
I live my superlife.

Just rise your hands tonight..
and feel the freedom.
Everything go so right...
I feel the rhythem
I need'you here with me.
'Cause music makes me free!x1


When the night is coming...
is coming.
you are right beside me..
open until the morning...
I live my superlife.
When the sune is risin' ...
is rising.
I can see you shining...
open until the morning
I live my superlife.

Just rise your hands tonight..
and feel the freedom.
Everything go so right...
I feel the rhythem
I need'you here with me.
'Cause music makes me free!x1



Ce as fi facut fara muzica:O?
Nici nu vreau sa aud ! Nu stiu domne' as sparge cuiva capu` X_X
As lua pe cineva la omor! M-as da cu capu` de toti peretii
cum
cummmmm?


fara muzica?


NEVER

Muzica buna inseamna pentru mine muzica ce imi trezeste anumite sentimente sau amintiri si ma face sa fredonez si eu versurile. E muzica aia pe care atunci cand o asculti te concentrezi atat de mult doar pe melodie, incat uiti ce e in jur.
Voce buna si calitate .
Nu sunt persoana obsesiilor. Pana la muzica. Am facut de-a lungul timpului obsesii pentru diverse melodii, cum mi se intampla chiar si in acest moment.
Ce inseamna muzica in viata mea? Hmm cam greu de spus, o relaxare uneori, alteori in statia de autobuz mai ascult sa fie asteaptarea mai "dulce".Muzica iti poate influenta comportamentul.Muzica ne indulceste unele zile si le face amare uneori,ptr mine muzica este totul. Toata ziua ascult muzica, fara ea nu as putea trai. Fara muzica nu ies din casa, si cand ma duceam la scoala eu eram cu castile pe urechi si cantam de toata lumea se uita la me, dar nu ma interesa eu cantam mai departe:)). Aici cer  scuze lui Sneezel...nu`mi suporta glasul mai ales atunci cand cant... eu si Sorana tot drumul cantam ... Muzica veche gen numele tau e`n sufletul meu oricee s`ar intampla..-blondy sau"Ochii tai mi`amintesc cat de mult de ne iubeam..."-LA(elei) sau sa o enervam mai tare cu o manea gen "mi-e dor de tine si mi-e bine langa tine -Jean de la Craiova =)) bine! ultimele doua le canta toata clasa:)) amuzandu`ne \:d/ because "we are the champions...!!!!" :)))))) 
      Pff pai muzica ne face sa uitam sau sa ne aducem aminte!
iubesc muzica frate
-t.p.u