sâmbătă, 29 ianuarie 2011

We are who we are

  Cateodata cand ma gandesc la trecut cu zambetul pe gura :D,stralucidu-mi ochii si poate chiar si cu mainile in cap,simt o senzatie aiurea...chiar dureroasa gandindu-ma ca acel  lucru a fost si acum e acum.
   Si rog sa nu ma mai gandesc in sinele meu:"nu te mai gandi!(tresar eu) GATA vreau sa ma gandesc la viitor si acolo e ceva frumos sigur....sigur(inchinzandu-mi ploapele)trecutu` e trecut"
    Insa atunci cand este vorba de un trecut  trist fug cat mai repede din"calatorie",fiind cu ochii nemiscati imi revin si-mi zic"ce bine ca am trecut peste pfff :x"
    Yep chestia e ca  da  stiu cum e sa iubesti ...  am invatat   asta :)A fost frumos
     Poate ca sunt  doar o copila si visez mult prea mult,dar trebuie sa traiesc clipa,cu bune cu rele si sa acceptam posibilitatile si sentimentele care le avem.
     Eu cred ca  sufletul meu e colorat...asa  ca un curcubeu:-? asa  stiu de mica... si tot asta cred  si acum :D
 
    
    




Bisericuta din fata liceului
Postata special ptr. Ana zisa Dogie
:))
Singurul peisaj care ne mai coloreaza  ziua.
Asta e.
da?
cred.