vineri, 21 ianuarie 2011

Adolescenta

Sunt adolescenta !
Iti traiesti viata, nimeni nu iti mai dicteaza fiecare pas , inainte erai doar un vizionar al acestei lumi, parintii te pregateau pentru o noua etapa unde trebuia sa inveti sa fi independent , dar acum?!

Acum ce? Acum tre` sa fi in "trend".... stii gen sunt liceeanca... imi iau fustitze mini-jup si arat ca de' am ce arata ce dreq!... hm tre`sa fumez ca e JMECHER...cu "j"... chiulesc ca altfel nu faci parte din trend' ...da`o dreq ridic fusta la prof poate`mi da un 10 XD...pfiuu da ce fac cu profa' :| ? :))) Hmmm sa mi`l fac de gagic pe catigatorul mister... chiar de a dat bani sa castige x-x tre sa fiu cu el! TEEE-HEE .Ascult muzika la telefon'nu la casti... umilesc pe cineva trebuie.... injur ca na` detin vocabular!Eu nu ascult manele decat pe ascuns din cauza ex-ului... =((ca na` Dragostea...vaii tipul "cute" s`a uitat la mine.. dar vai imi cere id`ul nu zau:"> ce tare yyuuyy :|   <--- NU FRATE!


Fii unic fii tu... fii destept Te aventurezi in viata , experimentezi si te bucuri, e minunat sa fii independent, sa iti menajezi fiecare zi dupa cum simti si dupa cum vrei.Dar bineinteles ca odata cu adolescenta intervin noi probleme, care par intotdeauna mult mai dificile, totusi care sunt acestea? Gandeste-te sunt chiar problemele tale de acum...dragostea si prietenii…devin cele mai importante aspecte din viata ta pe care trebuie sa le confrunti si pe care esti nevoit sa le simti....Dao`n masa ! :| cat ai de trait... si tu ce faci:|? Sa ai prieten e lucru minunat! dak nu mai sunt ii adaugi la "prieteni" in ghilimele,nu e greu avem toata viata inainte!


Iubirea ...ce dreq..."futu-i mama in gura" =)) ...in primu` rand sa-ti pese mai mult de constiinta ta decat de parerea celorlalti....fii cu cine simti... nu ca arata bine sau are bani...da`l in rasa masii si alu tasu' :D...si da frate detin vocabular ... ca am fost crescuta in mediu de azi normal ... si uite ca rimeaza nu stiu cum mi-a iesit asa fraza.. daca macar a fost fraza....dar nu ma intereseaza.

Trecem mai departe... unde? la ce subiect? nu . ma referam trecem mai departe orice s-ar intampla... nu`oi vrea nebunule/nebuno sa ma sinucid ptr tn...? stii ce am UN FRATE :x are 5 anisori... il iubesc mult ... el e cel mai important in viata mea,ptr el? da.. mi-as opri viata ,as trece dincolo' ptr el orice...e sangele meu... eu am grija de el... el o sa aibe grija de mine.




ESTI ADOLESCENT


inseamna ca traiesti cea mai frumoasa parte a vietii …<3