duminică, 5 decembrie 2010

Suntem doua.

  • Are capu` mare in primu` rand.
  • Cu ea m-am distrat intr-a noua.
  • Cu ea am mancat pizza.
  • Cu ea am furat ketchup.
  • Cu ea am copiat
  • Cu ea am mancat in prostie la scoala.
  • Cu ea ma bat in fiecare zi.
  • Cu ea am ras.
  • Cu ea m-am certat.
  • Cu ea fac curat in clasa.
  • Cu ea vorbeam la telefon.
  • Pe ea o speriam ducand`o la mine in cartier 8-x
  • Pe ea o duceam in cel mai "cool" parc-> Morarilor :]]
  • Pe ea o admiram cel mai mult.
  • Pe ea o s`o bat in continuare.
  • Ea ma face pe la spate si il ajuta pe fostul meu prieten.
  • Ea crede ca eu nu stiu.
  • Ea era super colega mea.
  • Ea era prietena mea cea mai buna.
  • Ea nu m`a invatat niciodata karate' :'(
  • Ea nu tine la mine .
  • Si daca e asa nici eu nu tin la ea >:P.

Niciun comentariu: