marți, 28 decembrie 2010

I still believe

cand ai iubit pe cineva...il lasi sa plece mergi mai departe ,mergand mai departe nu inseamna sa`l faci sa`i para rau de acele clipe petrecute langa tine...e ca si cum timpu` a fost pierdut.O sa fim candva judecati ptr faptele noastre:x


  Stiu ca si eu am gresit si probabil voi mai gresi!Dumnezeu va decide daca o sa merg mai departe sau nu pana el se hotareste din lipsa de experienta , m`am oprit doar la atat !.
                            Eu cu Stefy a mea (a fost ziua ei ieri si ii doresc toate sa se implineasca fiinca ea este parca pe bune sora mea si o cunosc de knd ma stiu:] ) mergem la biserica,ne rugam cu toate ca aratam ca niste pitzi imbracate:)) asta e sa ne ierte Dumnezeu !:)) .Am incercat s`o duc si pe Ana la biserica ...vroia sa stea afara:| e rockeritza daia nebuna:| doggie' nuu ea nu`i cu dastea "-aa pai ce vrei sa intru:D" -pai normal ...-bine...;-s.Ea m`ai mult s`a minunat de mine cum sarutam icoanele gandindu`se probabil "ce nebuna"! Ma rog asta este o bucatica din viatsa mea,o bucatica care inseamna enorm si se gaseste in fiecare gand  acela este Dumnezeu....Cat as vrea sa-l vad:(
  • Does God exist?
  • Is there a God?
  • Where is the proof of good?
  • Where is God?
  • God's love?
Sunt intrebari normale,puse de fiecare in momente grele,eu una cred ca Dumnezeu exista ,Il simt chiar daca sunt momente grele stiu ca le merit si el imi arata asta,dar mai stiu ca El va fi mereu alaturi de mine in orice situatie,El tine la mine cu adevarat ,El va avea grija de cei dragi mie,El mi`a dat sansa sa invat ce e viata,El...


God is Love", but how do we define it?We love based on feelings and emotions that can change from one moment to the next. God doesn't say, "as soon as you clean up your act, I'll love you; " nor does He say, "I'll sacrifice my Son if you promise to love Me."


Am ingerii cu mine si asta conteaza<3 stiu ca am si eu o pereche de aripi pastra`te ptr. mine,de ce nu le port acum?Pentru ca nu vreau sa mi le franga nimeni :).


    Am ingerii cu mine
Tot ce imi doresc
Am ingerii cu mine
Tin sa multumesc
Domnului de sus
Ca mi i-a adus
Ingerii cu mine
Si nimic in plus

Am prieteni,frati buni,si amici de bautura
Amenzi,avertismente si un pumn luat in figura
Stiu ca suna prea comun,dar
Nu incepe sa-ti spun
Ma las prea greu dus de val
Incerc sa ma adun
Au trecut anii
Au trecut toate
Acel pusti timid care eram
A fost lasat in spate
O explozie de viata
Mi-a atras atentia
Ingerii mi-au stins durerea
M-au ridicat de pe covor
Nu m-au lasat sa zbor
Mi-au smuls aripile
Mi-au redat constiinta
Soptindu-mi ca mai am zile
Am depasit momentul
Nu cu prea multa usurinta
Dar poti realiza orice
Atata timp cat ai vointa
Ca orice fiinta,
Lupt cel mai mult pentru mine
Insa stiu sa multumesc
Atunci cand timpul vine
Seara cand ma-ntind pe pat
Imi soptesc in gand
"Am ingerii cu mine
Ce mi-as dori maï mult?"
                                  
                            versuri din Bullet - Ingerii cu mine

I will always believe in God !