vineri, 10 decembrie 2010

Dragostea

A zambit asa frumos....Doamne...nu mai vazusem un asemenea zambet...mi sa zambit in mii si mii de feluri...poate zeci de mii de zambete...dar un zambet ca al lui...nu vazusem
ca drept urmare...m'am indragostit de el....sau de zambetul lui....nici acum nu stiu.......

-Sa vezi cu inima,in asta consta esenta dragostei"…."te iubesc" este asa usor de spus,pacat ca noi oamenii il rostim ca pe un cuvant gol…ne jucam cu sentimentele,provocam suferinta,dar la sfarsit toti avem aceeasi scuza:"am facut-o in numele iubirii":)nu"i asa ca e o porcarie???cand iubesti nu mai existi pt tine,ci traiesti pt persoana ce o ai alaturi….de ce tot timpul ii facem pe cei ce ne iubesc sa sufere?…la intrebarea asta caut si eu un raspuns!
….ura,durere,suferinta,tristete,sunt lucruri ce ne fac sa uitam conditia noastra de "om"….iubirea este tot ce a mai ramas sa ne uneasca…si totusi,noi,nu vedem asta….dar nici vantul nu il vezi,dar il simti….oare suntem asa de orbi incat am uitat ce inseamna "sa iubesti cu adevarat"?
….confundam iubirea cu un "bal mascat"…doar ca atunci cand toti isi dau mastile jos.se duce veselia…
-see u see


  • Iubirea misca soarele si celelalte stele. - Dante
  • Dragostea este spatiul si timpul masurate cu inima. - Marcel Proust
  • Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata. - John Gay