sâmbătă, 4 decembrie 2010

All or nothing

Pe zi ce trece 'is older'.Sa rasfoiesti amintirile... Sa te intorci in copilarie sa-ti amintesti de persoanele care le iubesti...unele lipsesc,altele nu...sau sunt pe cale sa dispara.Nu e corect!Deodata ma intorc in prezent si e aiurea.   Ma gandesc ca o sa pierd tot,chiar daca vreau totul .Nu e usor,mereu pierzi pe cineva/ceva si castigi pe altcineva/altceva.   Acum este acum...in spre o singura directie,fara intoarcere. Ridic capul si ma uit in ochii tai,daca nu in ai tai in ai alcuiva,daca nu e nimeni las ca vantu` sa-mi lacrimeze ochii... Oare am ales bine?...am incercat,caci in drumul meu trebuie sa daruiesc si sa primesc,sa imbatranesc relatiile sau sa le pun capat.Lupt,dar nu am cum sa lup pentru cineva care nu e,stii?vreau ce-i mai bun de la tine mama,frate,prietene,iubitule .Imi fac promisiuni ,spun 'Te Iubesc' din suflet,iert chiar daca doare,ramanem prieteni ,chiar daca mi-ai gresit.Nu e alt drum,este drumul nostru. Este tot?

Niciun comentariu: